Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics Body Parts |
Learning new vocabulary Song: Head, shoulders, knees and toes |
V pondělí máme individuální čtení, přineste si prosím knihu, kterou jste minulý týden na angličtině dostali a vyplněný pracovní list o knížce. |
Český jazyk |
JV: Psaní – opakování tvarů písmen z 1. ročníku, písmeno P, B, R, Ř LV: čtení s porozuměním , hlasité čtení KSV: Adresa |
Opakování tvarů psacích písmen velké i malé abecedy, správné návyky při psaní Porozumění textu – uzavřené otázky k textu Hlasité čtení v malých skupinách Psaní adresy |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu (ve čtvrtek). |
Člověk a svět | Bezpečnost |
Dopravní značky. Jaké nebezpečí hrozí a jak se zachovat (modelové krizové situace). |
|
Matematika |
Opakování učiva 1. ročníku Děda Lesoň |
Sčítání a odčítání do 20 Krychlové stavby a jejich plány Krokování Parkety Představení nového prostředí, vztahy mezi myší, kočkou a husou |
|
Tělesná výchova |
Atletika Míčové hry |
Běh – krátká trať Vybíjená |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v úterý chodíme ve, ve čtvrtek jsme v tělocvičně. |
Výběrový seminář | Story Crafts |
Reading a story 'SNAKE SUPPER' Step by step drawing Making a spiralling paper snake |
|
Workshop |
Singing Snazzy names Comparing numbers |
Music: Hey There Neighbour’ ART/CRAFT Výroba kartičky se jménem s použitím fixů (vlastní design) MATHS: Vocabulary: less than, more than, equal to |
Pokud máte nějaké oblíbené fixy, tak si je prosím přineste na úterní hodinu, budeme je potřebovat na výrobu kartiček |