Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 6 - Bathtime |
Spívání písniček , hry s celou třídou, nová slovní zásoba vztahující se ke koupání: a hairbrush - kartáč na vlasy; a toothbrush - kartáček na zuby; soap - mýdlo; shampoo - šampón; a towel - ručník; a duck - kachnička; Here’s your (hairbrush) - Tady je tvůj (kartáč na vlasy); Can you…? - Můžeš/Umíš…?; Can you see a (duck)? - Vidíš (kačenku)?; Yes, I can. - Ano, vidím; No, I can’t - Ne, nevidím; Can you see me? - Vidíš mě?; Can you climb up? - Umíš vyšplhat/vylézt nahoru?; Yes, I can - Ano, mohu/umím; Where are you? - Kde jsi?; Here I am! - Tady jsem!; You’re welcome. - Rádo se stalo. |
UČ: str.48-50 PS: str.46,47 |
Český jazyk |
JV, KV, SV, LV: - přepis - psací písmo - čtení - dramatizace |
JV, KV, SV, LV: - přepis - z tiskacího písma do psacího (práce CA) - psací písmo - nácvik h, ch, Ch - čtení - nácvik plynulého čtení, obrázkové čtení - dramatizace na základě přečteného textu - domýšlení příběhů - vyjadřování pocitů z textu |
PÍSANKA - str. 7, 8, 9 UŽ ČTEME A PÍŠEME - str. 40 a 42 |
Člověk a práce | osení |
úklid pracovního místa - práce v CA - vyhodnocení péče o osení |
|
Člověk a svět | doprava a dopravní značky |
- práce s plánkem - poznávání dopravních značek - dopravní situace - práce v CA |
|
Hudební výchova | rytmus | rozpoznání dvoučtvrťového a tříčtvrťového rytmu - vytleskávání, tanec na hudbu | |
Matematika | POČÍTÁME DO 20 |
- orientace v čase - polovina, čtvrtina, třetina - autobus |
Matematika - str. 32-33 |
Tělesná výchova |
vybíjená tanec |
základy vybíjené, házení a chytání míčku a míče tanec na hudbu |
Prosím o to, aby děti měly ve škole úbor do tělocvičny a na ven. Také prosím o to, aby ve škole měly malý míček. Děkuji. |
Výtvarná výchova |
auto |
výroba auta z recyklovaných materiálů - stříhání, lepení - malování závodní dráhy |