Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 1 - Playroom safari |
Zpívání písniček, rozpoznávání psané podoby názvu zvířat, sledování příběhu, divadlo ve třídě. Nová slovní zásoba: a tiger - tygr; a zebra - zebra; a crocodile - krokodýl; a monkey - opice; a snake - had; a lion - lev; I can/can’t see - vidím/nevidím. |
Uč: str.6-8 PS: str.4-5 |
Český jazyk | opakování učiva z prvního ročníku |
- psaní správných tvarů psacího písma - nácvik plynulého čtení - čtení s porozuměním - opis, přepis - vymýšlení vět a jejich zápis |
|
Člověk a práce | Botanicus | - seznámení se s nejrůznějšími řemesly s možností vyzkoušení | |
Člověk a svět | Botanicus | - výlet do středověké vesničky | Více informací v e-mailu. |
Hudební výchova |
středověk Vivat středověk |
- poslech středověké hudby - jednoduchý středověký tanec - Vivat středověk - poslech, zpěv |
|
Matematika |
opakování matematických prostředí z prvního ročníku peníze Děda Lesoň |
- placení - groše (Botanicus) - představení nového matematického prostředí - Děda Lesoň a jeho zvířátka (Prosím, neprozrazujte dětem mat. hodnotu jednotlivých zvířat. Děkuji.) |
|
Tělesná výchova |
překážkový běh soutěživé hry |
- běh přes překážky - soutěživé hry - chůze zvířat |
Pokud počasí dovolí, obě hodiny Tv proběhnou venku. |
Výtvarná výchova | prázdniny | - dokončení rozdělané práce (ohlédnutí za prázdninami) |