Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3 - I’m hungry. Příprava na test |
Příprava na test. Opakování slovní zásoby(Food and drinks), poslech a čtení příběhu, divadlo ve třídě, luštěni křížovky, rytmická říkanka, hra v týmech, výroba knížečky o sobě. Slovní zásoba: Soup- polévka; I like/don’t like (bread)- Mám rád/Nemám rád (chleba); Do you like … ?- Máš rád … ?. |
UČ: str. 28,29 PS: str. 25-27,73,74 |
Český jazyk |
Rozdělení souhlásek – tvrdé, měkké a obojetné. Skupiny dě, tě, ně, bě, pě, vě. Procvičování pravopisu i, y po měkkých a tvrdých souhláskách. Opakování učiva z I. pololetí.Nácvik plynulého čtení s porozuměním. Diktát, opis, přepis. |
samostat. a týmová práce | |
Člověk a práce |
Hra na řemesla. |
tým | náhrada bruslení, bude 14.1. od 9-10. hod. |
Člověk a svět |
Části lidského těla, vnitřní orgány, kostra. Smysly. |
samost. a týmová práce | |
Hudební výchova |
Dechová a hlasová cvičení. Rozlišování tempa. Rytmizace písní a básní. |
tým. práce | |
Matematika |
utobus, Děda Lesoň, Krokování (Šipkové rovnice) Procvičování a opakování za 1. pololetí. |
samost. práce | |
Tělesná výchova |
Zimní sporty. Pohybové hry a soutěže. procházka. |
samost. a týmová práce | |
Výtvarná výchova |
Leporelo – naše rodina. |
samost. práce |