Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Alena Třeštíková:
Unit 5 Sofie Krysanova: TEST, Unit 5 |
Alena Třeštíková:
At the park - názvy hraček Let´s play football Sofie Krysanova: We will write a test on Friday 7.2. Please revise food vocabulary, numbers 1-10, I like/ I don't like. New vocabulary (a ball, a kite, a plane, a bike, a skateboard), listening and writing practice. |
Alena Třeštíková:
Test - Unit 4 Sofie Krysanova: SB p.32 WB p.40 |
Český jazyk |
Opakování vyjmenovaných slov. vyjmenovaná slova po s Popis pracovního postupu slovní druhy |
skup. i samost. práce, | |
Člověk a práce | sněžítko | - výroba sněžítko ze sklenice, hračky a třpytek/umělého sněhu | Ve čtvrtek si do školy přines skleničku s víčkem (tak, aby víčko ve sklenici udrželo vodu) a umělohmotnou hračku, která se vejde do skleničky. |
Člověk a svět |
ovoce/zelenina Růst a vývoj. Žiju zdravě. |
tým. práce | |
Hudební výchova | zpěv písní - na vyjm. slova, slovní druhy, rozvíjej se poupátko | skup. práce | |
Matematika |
Geodeska - rovnoramenné trojúhelníky Rýsování a měření Písemné sčítání a odčítání Zaokrouhlování čísel zakončených číslicí 5 |
samost. i skup. práce | |
Tělesná výchova |
plavání-úterý lavičky, šplh -středa |
tým. práce | |
Výtvarná výchova | dokončení domečků z krabice | samost. práce |