Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Alena Třeštíková:
Unit 5 - At the park Sofie Krysanova: Unit 5 TEST |
Alena Třeštíková:
Opakování lekce, shrnutí - slovíčka( a ball, a plane, a boat, a bike, a skateboard, a kite) - Have you got...? Yes, I have...x No, I haven´t... - numbers 1 - 20, colours Sofie Krysanova: Rhyme time ( sound /ai/ ), revision of numbers 11-20, colours, toys, "I've got..., I haven't got..., Have you got...?", We will write a test on Thursday/Friday |
Alena Třeštíková:
Test Sofie Krysanova: WB p. 49-50 |
Český jazyk |
Opakování všech probraných skupin vyjm.slov. Vyvození příbuzných slov po v. Diktát. Popis pracovního postupu. Hlasité čtení. |
Žák zná všechny skupiny vyjm. slov. Žák pracuje soustředěně na své práci |
|
Člověk a práce | sošky z jedlého těsta | - barvení, lakování | |
Člověk a svět |
Lidské tělo. Výrobek/ produkt/ přírodnina atd. (Jak získáváme věci atd.) |
Centra Samost. práce s prací. sešitem |
|
Hudební výchova | Zpěv písní, rytmizace | Žák zná všechny písně na vyjm.slova. Rytmicky vytleskává. | |
Matematika |
Slovní úlohy Biland. Sčítání/odčítání pod sebou. Geometrie-úsečky-měření délek. Písemná práce na unámky. |
Žák řeší různé typy úloh. Žák má plně vybaven penál a pomůcky na rýsování. |
|
Tělesná výchova |
Út-plavání St-gymnastika |
Žák má úplný plavecký a cvičební úbor |
3.3. diskuze na téma Peníze 2.vyuč.hod. 5.3. karneval-možná maska/občerstvení 7.3. knihovna |
Výtvarná výchova | Obrázek fixem- inspirace pop art | Žák samostatně vytvoří obrázek dle kritérií. |