Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 6 revision |
Writing composition Irregular verbs Revision unit 6 |
Spelling 18.2.: gymnastics, skiing, cycling, tennis, judo, snowboarding, volleyball, floorball, cheerleading, football |
Český jazyk |
JV: Koncovky mužského rodu. LV: Popletené pohádky. |
JV: Koncovky mužského rodu, měkký a tvrdý vzor, ,-ovi a jiné chytáky LV: Čteme popletené pohádky - výstup z literární dílny. |
|
Člověk a svět |
DĚ: Přemyslovci. ZE: Vodstvo ČR. PŘ: Skupenství. |
DĚ: Přemyslovští králové. ZE: Práce s mapou, hlavní řeky ČR. PŘ: Opakování skupenství, příprava na experimenty. |
DĚ: 17.2. Prověrka Přemyslovská knížata str. 21 - 24. ZE: 18.2. Prověrka na pohoří, možnost použít mapu. |
Matematika |
Práce s daty. Převody jednotek délky |
Práce s tabulkami. | |
Tělesná výchova |
PO: Pohybové hry. ST: Pohybové hry. |
PO: Pohybové hry v tělocvičně. ST: Pohybové hry venku. |
|
Výběrový seminář |
Christina Bek:
Nature game Alena Dámová: Sociální/fyzické znevýhodnění Autismus |
Christina Bek:
Groups will create a game using nature. Students will present their games, and play. Alena Dámová: Sledování 2 krátkých filmů spjatých s tématem Prohloubení porozumění tématu, seznámení s dalšími typy znevýhodnění |
|
Workshop v AJ | Gothic catedrals |
ART/CRAFT: Drawing gothic cathedral, making rose windows. MUSI/DRAMA: Talking about cathedrals. |