Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 1 - Present Continuous |
Describing pictures using present continuous. Reading comprehension. SB p. 26, 28 WB: p. 2, 6. |
On Tuesday children have their individual reading sessions. Please, bring your English book. Vocabulary for the spelling test (on the 2nd October): Cleaning, carrying, washing, watching, reading, climbing, picking, helping, brushing, catching. |
Český jazyk |
JV: Opakování učiva 2. ročníku –spodoba souhlásek, význam slov, slova nadřazená a podřazená Slabiky dě,tě, ně, bě, pě, vě. LV: čtení s porozuměním KSV: Přísloví a rčení |
Doplňovačky, diktát, pracovní listy. Čtení textu, odpovídání na uzavřené/otevřené otázky. Význam jednotlivých přísloví a rčení, vysvětlení významu. |
Přinést si do školy vlastní knihu pro čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět | Naše vlast |
Státní symboly. Poznávání památek Prahy |
|
Matematika |
Malá násobilka Rovinné útvary Evidence dat. Písemné sčítání. |
Opakování malé násobilky. Poznávání charakteristik základních rovinných útvarů jako je trojúhelník, čtverec, obdélník. Používání tabulky pro evidenci dat, čtení údajů z tabulky. Písemné dvou dvojciferných čísel bez přechodu přes 10. Nácvik správného zápisu. |
|
Tělesná výchova |
Míčové hry. Opičí dráha. |
Hod míčem ( jednoruč, obouruč). Překovávání překážek. |
Přineste si, prosím, vhodné oblečení: v pondělí jsme venku, ve středu chodíme do tělocvičny. |
Workshop v AJ | Where I live |
MUSIC: Singing – Czech anthem ART/CRAFT: Drawing famous monumens – children will have half of the picture and will be finishing the other half. |