Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 3 – Sports and hobbies (like/likes...) |
Reading comprehension (p.44) Using the verb „to like“ in sentences. |
Vocabulary for the spelling test (on the 30th November): juice, sandwiches, apples, grapes, bananas, cakes, crisps |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po L Slova nadřazená/podřazená a souřadná LV: Hlasité čtení, porozumění textu KSV: Převyprávění příběhu |
Představení vyjmenovaných slov, učení se řady slov , vyhledávání slov v textu, slova příbuzná, doplňovačky Vyjádření vztahu mezi slovy. Čtení se správnou intonací. Odpovídání na otevřené a uzavřené otázky k textu. |
Přinést si knihu do školy na čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět | Ovoce a zelenina | Poznávání plodin, třídění na ovoce a zeleninu. | |
Matematika |
Písemné odčítání Čtvercová mříž |
Písemné odčítání bez přechodu i s přechodem přes 10. Zápis rovinných útvarů v mříži pomocí šipek. |
|
Tělesná výchova | Samba Dance | Nácvik tance pro Christmas play | Přineste si, prosím, vhodné oblečení: ve středu chodíme do tělocvičny. |
Výběrový seminář | Art Around the World - Canada |
-students will look at the winter landscapes of Canadian artist Ted Harrison. -students will create their own winter landscape using a similar style. |
|
Workshop v AJ |
Christmas Play Experiments with colours. |
MUSIC: Practising for our Christmas play ART and CRAFT: Finishing our geometric design art |