Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 3: Using „Like“ in questions and short answers. |
Question: Do you like…? Short answers: Yes, I do./ No , I do not. (don’t). Difference between like/likes Writing composition (WB p. 29) – using present continuous. |
Vocabulary for the spelling test (on the 14th December): think, paint, write, cut, stick, scissors, paints, glue. |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po L LV: Tvořivé činnosti s textem. KSV: Básnička |
Procvičování – Worldwall, Snakes and Ladders, doplňovačky, … Texty s vánoční tématikou – pranostiky, lidové zvyky. Dokončení básničky vhodným rýmem. |
13.12. půjdeme do KC na představení Vánoce za časů našich prababiček. Prosím donést 80 Kč. Přinést si knihu do školy na čtenářskou dílnu. Naše vystoupení na Christmas Play je od 18:00. Prosím, aby všechny děti byly ve třídě v 17:00. |
Člověk a svět | Hospodaření s penězi. | České mince a bankovky, příjem/výdaj/zůstatek. | |
Matematika |
Přednost operací Počítání do 1 000. |
Řešení příkladů, kde je přednost násobení a dělení před sčítáním a odčítáním. Pamětné a písemné počítání do 1 000. |
|
Tělesná výchova | Samba Dance. | Nácvik tance pro Christmas play | V pondělí máme zkoušku na Christmas Play, ve středu půjdeme do KC na divadelní představení. |
Workshop v AJ | Christmas time |
MUSIC: Listening and singing Christmas carols. ART and CRAFT: Making and decorating a Christmas card. Making decorations for our Christmas tree. |