Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Present simple, daily routines |
Questions: Do you…/Does he… Reading and comprehension „An astronaut in space“ p.62 |
Vocabulary for the spelling test on the 29.2. : get up, sleep, o’clock, morning, afternoon, evening, breakfast, lunch, dinner |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po S Vyjmenovaná slova po P Slovní druhy Mluvnické kategorie podstatných jmen LV: Porozumění textu. KSV: Popis pracovní činnosti |
Řada slov, doplňovačky opakování opakování - Určování podstatných a přídavných jmen, zájmen, číslovek a sloves Určování rodu, čísla a pádu podstatných jmen. Odpovídání na otevřené a uzavřené otázky. Psaní popisu (dokončení) |
Přinést si knihu do školy na čtenářskou dílnu. |
Člověk a svět | Lidské tělo | Smysly. Etapy vývoje člověka. Nemoci a úrazy. | |
Matematika |
Rýsování. Čtvercová mříž Tabulka |
Rýsování rovinných útvarů ve mříži i mimo ni. Popis rovinného útvaru pomocí jazyka šipek. Evidence dat tabulkou. |
|
Tělesná výchova |
Plavání. Basketbal |
Plavání Driblování, hod na koš. |
Od 12.2. chodíme v pondělí plavat. |
Workshop v AJ | Let‘s dance |
CRAFT: Stříhání předlohy ART: použití různých odstínů barev (tints and shade) MUSIC: polka dance |