Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Happy House |
new words: fish, cheese, yoghurt, bread, pasta, rice WB p21-22 SB 24-25 Listening to a story. Chant. |
|
Český jazyk |
Opakování učiva 1. pololetí. Procvičování psaní psacích písmen. Čtení a poslech lit. textů - próza, poezie. Tvůrčí psaní - já a moje rodina. |
Slabiky s "ě" - dě, tě, ně, bě, pě, vě, pravopis ú/ů, i/y po tvrdých a měkkých souhláskách. Psaní podle předlohy, diktát. Procvičování plynulého čtení s porozuměním. |
V úterý 4. 1. jdeme do knihovny. Nezapomeň si přinést kartičku a vypůjčené knížky. Učebnice do str. 65 - výběr cvičení. Písanka str. 9, 10. |
Člověk a práce | Tři králové. | Stříhání, lepení, práce s barevným papírem. | |
Člověk a svět | Opakování: Kalendář, části dne, hodiny. |
Svátek Tří králů - zvyky a tradice. Orientace v kalendáři, části dne, určování hodin. |
Učebnice str. 28 - 30. Pracovní sešit str. 16 - 20. |
Hudební výchova | Tříkrálová koleda. |
Poslech, nácvik, zpěv. Dechová a hlasová cvičení, rytmizace. |
|
Matematika |
Počítáme do 70. Násobení 1 - 6. Geometrie v prostoru - přesouvání krychlových staveb. |
Početní operace do 70. Násobení jako opakované sčítání. Jeviště, stěny krychle. |
Pracovní sešit str. 18 - 20. |
Tělesná výchova | Výskok na švédskou bednu. | Gymnastická cvičení. | |
Výběrový seminář | Tvořivá dramatika: Hry se jménem a představivostí. | Rytmické hry, Hádej kdo jsem? | |
Výtvarná výchova | Rodinné leporelo - portréty členů rodiny. | Malování, kreslení různými technikami. |