Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Pololetní opakování a procvičování - představování, základní třídní pokyny, školní pomůcky, barvy, čísla, hračky Sebehodnocení |
Didaktické hry, str. 27 - 29 (výběr aktivit), pracovní sešit str. 23 - 25 Diagnostická pololetní prověrka - samostatná práce |
|
Český jazyk |
Psací písmenko t, s, š. Slabiky BĚ, PĚ, VĚ, MĚ. Čtení textu s velkými i malými tiskacími písmeny. |
Čtení a psaní slabik BĚ, PĚ, VĚ, MĚ. Nácvik psaní psacího t, s, š. Uvolňovací cviky. Procvičování probraného,opis,diktát. Zápis věty,myšlenky tiskacím písmem. Rozvoj slovní zásoby-vyprávění, popis. Práce v centrech aktivit - Hodiny. |
Do pátku 22.1. se děti naučí přednášet básničku Sněží. Mají ji vytištěnou na samostatném lístku v aktovkách. Prosím o dohled nad pravidelným domácím čtením, každý den 10 minut nahlas, texty s malými tiskacími písmenky. Poté si děti svými slovy v pár větách nahlas zopakují o čem četly. Děkuji. Už čteme a píšeme do str. 11 Hrajeme si ve škole str. 76 - 77 Písanka str. 3, 4, 5 |
Člověk a práce | Hodiny. |
Výroba hodin, stříhání, lepení, práce s papírem. Práce v centrech aktivit - Hodiny. |
|
Člověk a svět | Hodiny. |
Čtvrt, půl, třičtvrtě, celá - určování hodin. Práce v centrech aktivit - Hodiny. |
Učebnice Prvouka str. 61 - 63. |
Hudební výchova | Básnička Sněží. | Přednes, rytmizace. | |
Matematika | Počítáme do 13 a do 14. |
Sčítání a odčítání do 14, porovnávání. Úlohy s autobusem, schody, stavby podle plánu, neposedové. Práce v centrech aktivit - Hodiny. |
Učebnice do str. 15 |
Tělesná výchova | Vycházky do okolí školy. |
Přirozený pohyb na čerstvém vzduchu. Bobování, koulování, stavění sněhuláka. |
Pokud bude nasněženo, děti si mohou přinést lopaty a boby + oblečení do sněhu. |
Výtvarná výchova | Hodiny. |
Výroba hodin - kreslení, vybarvování. Práce v centrech aktivit - Hodiny. |