Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
UNIT 7 - Lesson 3, 4 Poslech s porozuměním Slovní zásoba: bird, cat, dog, mouse, snake, tiger, shark, rabbit, corocodile Tvorba vět: Do you like dogs? Yes, I do. /No, I don´t Where´s Otto? In the box/ On the chair... |
Didaktické hry Uč. str. 59 - 60, prac. sešit str. 52 - 53 |
|
Český jazyk |
Psací písmena D, E, K. Čtení s porozuměním. |
Opis, přepis, diktát krátkých vět. Prezentace čtenářských listů. |
Od pondělí budu vybírat peníze na společné foto třídy a skupinek dle e-mailu. Písanka do str. 18. Už čteme a píšeme sami str. 73. |
Člověk a práce | Ozobot. | Práce podle pracovního postupu. | |
Člověk a svět | Vynálezy. | Jak vynálezy lidem mění život. |
Děti si donesou zavařovací sklenici z čirého skla o objemu cca 1 litr. Učebnice str. 36-37. |
Hudební výchova | Camille Saint Saëns - Karneval zvířat. |
Poslech krátkých hudebních skladeb. Poznávání zvuku různých hudebních nástrojů. |
|
Matematika | Opakování, procvičování. |
Početní operace v oboru do 20. Slovní úlohy, neposedové, barevné trojice. |
Učebnice str. 63. |
Tělesná výchova |
Cvičení s nářadím a pomůckami. |
Hod míčem, střelba na koš. Badminton. Překážková dráha. |
Na hodiny tělocviku je nutné sportovní oblečení a obuv. |
Výtvarná výchova | Bludiště pro ozobota. | Kreslení fixami. |