Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 2 - procvičujeme školní pomůcky, nové fráze a učíme se barvy. Taktéž si zkusíme napsat email. |
Jazykové hry, poslech a čtení příběhu, poslech říkanky s barvami, hry s čísly a barvami, práce s pracovním sešitem UČ - str. 9-11, 13 PS - str. 8-10, 13 |
|
Český jazyk |
JV: Skupiny s "ě". LV: Čtení, prezentace přečtených knih. KV/SV: Vyprávění podle osnovy - úvod, stať, závěr. Zápis přímé řeči. |
UČ: str. 30-34 PS: str. 17-19 |
V pondělí - recitace básničky - PS str. 18/7 Ve čtvrtek - vycházka na Karlův most. |
Člověk a práce | Výroba herbáře, lisování rostlin. | . | |
Člověk a svět | Živá příroda - Ovoce, zelenina, užitkové plodiny. |
UČ str. 17-20 PS str. 15-17 |
V pondělí si přines utrženou bylinku na výrobu herbáře. |
Hudební výchova |
Poslech a zpěv písniček podle výběru. Taneční hry. |
. | |
Matematika |
A: Písemné sčítání, násobení, indické násobení. Součtové trojúhelníky, Děda Lesoň. G: Krychlová tělesa, pojem strana, vrchol. Rovinné útvary ve čtvercové mříži. Dřívka. |
UČ str. 22-24 PS str. 19-21 |
|
Tělesná výchova | Přihrávky jednoruč, obouruč. Hry a soutěže s míčem, pravidla her. | . | |
Výtvarná výchova | Tvar, kresba, malba. | . |