Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Spelling | Opakování - abeceda, spelling; U 6, PS 3+5 | |
Český jazyk |
JV: Stavba slova - předpony, kořen, přípony, slova příbuzná. Skupiny bje x bě; vje x vě. LV: Různé typy textů - poezie, próza, román..; čtení s porozuměním. KV/SV: Osnova - tvorba osnovy k textu. |
UČ str. 20 - 23. PS str. 13 - 15. |
V pondělí - pravopisné cvičení na známky - párové souhlásky. V úterý plavání. Ve čtvrtek 5. 10. - návštěva Národního muzea - Věstonická venuše. |
Člověk a práce | Práce s papírem - skládanky. | . | |
Člověk a svět |
D: Keltové v naší historii. Z: Hlavní město, kraje, krajská města, historické památky. P: Živá příroda - Houby. |
D: UČ str. 8 - 9. Z: UČ str. 8 - 9. P: UČ str. 11 - 13. |
Ve středu pětiminutovka: Z - Česká republika - rozdělení, počet obyvatel, hlavní město, sousedé, státní symboly - UČ str. 2, 6 + poznámky v sešitě. D - pravěk - dělení pravěku na období, způsob života pravěkých lidí - UČ str.4-7 + poznámky v sešitě. |
Hudební výchova | Dělení hudebních nástrojů, poslech. | . | |
Matematika |
A: Násobení a dělení, sudá a lichá čísla. Šipkový graf. G: Rýsování, rovnoramenný trojúhelník. |
UČ: str. 10 - 13. PS: str. 12 - 14. |
V úterý - pětiminutovka na známky - násobení, dělení. |
Tělesná výchova |
Kotoul vpřed i vzad. Plavání. |
. | |
Výtvarná výchova | Ilustrace příběhu. | . |