Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
6B: Present continuous Lenka Špačková: Describing people |
Kristýna Jakešová:
Tvoříme věty v přítomném čase průběhovém U66-67, slovíčka 6B. Lenka Špačková: Slovní zásoba 6A; He´s tall. x He´s got short black hair. PS 53/7, PS 62 doplnit, napsat slovíčka 6B |
|
Český jazyk |
JV: Upevňování a procvičování učiva |
Ve středu budeme psát závěrečnou kontrolní práci. OKRUHY: - doplňovačka místo diktátu (mix jevů) - určování mluvnických kategorií u podstatných jmen a sloves - základní skladební dvojice - tvoření správného slovesného tvaru podle zadání - číslovky - zájmena - zdvojená písmena - přídavná jména - tvoření rozkazovacího způsobu od slovesných infinitivů |
Ve středu dne 22.5. se konají od 17:30 třídní schůzky ve třídě 5.D Program: - exkurze do Terezína - připravované akce do konce školního roku - závěrečné práce - škola v přírodě - ... |
Člověk a práce | Malba na šepsované plátno | viz Vv | |
Člověk a svět |
Z: Evropské státy, aktivity na procvičování učiva |
D: Celodenní exkurze do Terezína |
Př: Ekosystémy |
Matematika |
A: Desetinné číslo, zlomek G: Převody jednotek délky, obsahu, hmotnosti a času- opakování |
Desetinné číslo, zlomek: - zobrazení desetinných čísel, zlomků na číselné ose - zaokrouhlování desetinných čísel - pamětné +,- desetinných čísel, sčítací trojúhelníky - písemné +,- desetinných čísel - výpočet části z celku a celku z části |
středa 22.5. test na zápis desetinného čísla desetinným zlomkem a naopak, pamětné sčítání a odčítání desetin. č. |
My ve světě |
Celodenní exkurze do Terezína čtvrtek 23.5. |
Obědy jsou odhlášeny |
|
Tělesná výchova | hra, posilování, rovnováha | 4.4.4 | prší - cvičíme v hale, neprší - cvičíme na hřišti |
Výtvarná výchova | Malba na šepsované plátno |
Rostliny rozpracování skicy |