Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Sofie Krysanova:
Unit 3 -My world Zuzana Klain: School Kristýna Jakešová: 3B adjectives + 3C questions |
Sofie Krysanova:
New vocabulary (technologies), reading and listening dialogues, 'have/has got' affirmative/negative, Zuzana Klain: reading and writing activities Kristýna Jakešová: SB 31-33 questions with have got + short answers |
Sofie Krysanova:
SB p.28-29 WB p. 22-23 |
Český jazyk |
JV: Přídavná jména přivlastňovací. Procvičování pravopisu mně/mě; zdvojování souhlásek (jj,nn) LV: Pohádky a vánoční příběhy (B. Němcová, K. J. Erben, F. Hrubín) KV/SV: Pozvánka. |
UČ str, 50 - 53 PS str. 31 - 34 Práce s lit. textem. Vyplnění jednoduché přihlášky. |
V pondělí si přines na hodinu ČJ sešit, do kterého pracujeme v MvS. Úterý - na známky - čtení s porozuměním, práce s textem. Do školy si nos vlastní knihu na čtení. |
Člověk a práce |
Vánoční výzdoba třídy - práce s kartonem, papírem a drobným materiálem. Průřezové téma: Multikulturní výchova. |
. | |
Člověk a svět |
P: Vesmír - Slunce, Země, Měsíc. Z: Jihomoravský kraj. D: Josef II. - pokračovatel osvícenství a reforem, zrušení nevolnictví. |
P: UČ str. 24, str. 31 - 32 Z: UČ str. 24 - 25, pracovní list D: UČ str. 16 Výuková videa: D : https://edu.ceskatelevize.cz/video/1836-osvicenci-v-ceskych-zemich D: https://edu.ceskatelevize.cz/video/1837-josef-ii Z:https://decko.ceskatelevize.cz/video/e210552116240003 |
Čtvrtek - D - samost. práce - 17. století v českých zemích (možno pracovat se sešitem i s učebnicí str. 6 - 11) |
Hudební výchova |
Zpěv vánočních písniček a koled. Hudebně pohybové a vokální činnosti. Průřezové téma: Multikulturní výchova. |
. | Přines si všechny rekvizity a předměty na hraní scének. |
Matematika |
A: Procvičování - zlomky a desetinná čísla. G. Objem, povrch, obsah. Jednotky délky a obsahu (cm2, cm3), geometrická tělesa - kostra tělesa. |
UČ str. 40 - 43 (výběr cvičení) PS str. 30 - 32 |
Středa - pětiminutovka - dělení dvojcif. číslem. (Stále si procvičuj a výsledky kontroluj pomocí zkoušky) |
My ve světě | Globální svět, mezinárodní dohody jako řešení globálních problémů, význam obchodu a spolupráce mezi státy - skupinová práce. | . | |
Tělesná výchova |
Stoj na rukou (s dopomocí). Míčové hry, střelba na koš. |
. | |
Výtvarná výchova |
Vánoční motivy - kresba, malba. Průřezové téma: Multikulturní výchova. |
. |