Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
5B: The house Sofie Krysanova: 5B |
Kristýna Jakešová:
describing your own house (Don´t forget about your homework - a drawing of a house), G: new vocabulary + there is / there are SB 54-55, WB 45 Sofie Krysanova: Reading comprehension, (rooms vocabulary), There is/there are, prepositions of place revision |
Sofie Krysanova:
SB p. 54,55 WB p. 44, 45 |
Český jazyk |
JV: Spojky, souvětí, větné vzorce. LV: Čtení s porozuměním, práce s textem. KV/SV: Rozvoj písemného projevu - psaní souvětí. |
UČ str. 92 - 94 PS str. 15, 17 |
Diktát na známky. Pravopis předložek s/z na známky. |
Člověk a práce | Práce s textilem, jehlou a nití, šití základních stehů, lemování, přišívání. | . |
Na hodinu si přines jehlu, nit, špendlíky s hlavičkou, vatu, knoflík. |
Člověk a svět |
D: Sarajevský atentát - počátek 1. světové války, zahraniční odboj, československé legie. P: Lidské tělo - srdce, oběhová soustava, krev. Z: ČR - Cestovní ruch. |
D: UČ str. 38 - 39 P: UČ str. 53 - 54 Z: UČ str. 42 |
|
Hudební výchova | Rytmická cvičení, pohybová improvizace. | . | |
Matematika |
A: Rovnice - soustava rovnic o dvou neznámých. Řešení slovních úloh pomocí rovnic. G: Jednoduché konstrukce trojúhelníku, měření úhlů, jednotky délky, převody jednotek. Logické úlohy. |
UČ str. 76 - 79 PS str. 23 - 25 |
|
My ve světě | Důsledky skleníkového efektu - extrémní počasí, tající led, smog. | . | |
Tělesná výchova |
Gymnastická cvičení - lavičky. Sportovní a kolektivní hry. |
. | |
Výtvarná výchova | Práce s textilem, jehlou a nití, šití základních stehů, lemování, přišívání. | . | Na hodinu si přines jehlu, nit, špendlíky s hlavičkou, vatu, knoflík. |