Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Where is my....? Is it in the.....(kitchen, sitting room,...), opakování Unit 5 |
Učebnice str. 46 Pracovní sešit str. 43,44,45 hry |
|
Český jazyk | Slovní druhy |
Slovní druhy. Psaní y/i. Věta a souvětí. Psaní pohlednice. |
UČ: 85-87 PS:16,17 Písanka: 12-15 |
Člověk a práce | Pohyb |
Zachycení pohybu. Práce s drátkem. |
|
Člověk a svět | Jízda na kole. | Pravidla pro jízdu na kole, koloběžce a bruslích. |
UČ: 50,51 PS: 32 |
Hudební výchova |
Hra na nástroj. Zpěv. |
Hra na zobcovou flétnu. Zpěv písní s jarní tématikou. |
|
Matematika |
Násobení s číslem 7. Krychle. |
+ a - do 100, násobení 0-7. Základní geometrické pojmy - bod, čára, úsečka, měření. |
UČ: 8-11 |
Tělesná výchova |
Míčové hry. Pobyt venku. |
Vybíjená, fotbal, přehazovaná. | Prosím, aby měly děti vhodné oblečení na tělocvik uvnitř i venku. |
Výběrový seminář | Dětské divadlo. | Pohádky: Sněhurka a sedm trpaslíků, O dvanácti měsíčkách | Prosím, aby si děti donesly ve středu části kostýmů. |
Výtvarná výchova | Tulipány | Práce s pastely. |