Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Zuzana Klain:
U4 Kateryna Boldyrieva: Unit 4C Free time Kristýna Jakešová: Unit 5: Places |
Zuzana Klain:
Project - Free Time (SB 51) Kateryna Boldyrieva: Comprehension and Grammar in SB at p.44-45 plus WB at p.36,37 Kristýna Jakešová: G: prepositions and new vocabulary (my house, my room). We form sentences with there is/there are. |
Zuzana Klain:
bring photos (your hobby, a friend's hobby!) Kateryna Boldyrieva: Monday - be ready with your exercise 1 in WB at p.36, please. |
Český jazyk |
JV: Podstatná jména pomnožná Číslovky, druhy - úvod. Koncovky příd. jmen podle druhu , procvičování pravopisu. SV: Oznámení |
UČ s.75,80-82 Učíme se o pomnožných podst. jménech, zapisujeme správně i/y koncovky v přísudku podle rodu. Seznamujeme se s druhy číslovek. PS 2 s. 4-6 |
ÚT -diktát ČT- pís. kontrolní cvičení na koncovky PJ, koncovky v příčestí minulém( podmět +přísudek). Koncovky příd. jmen podle druhu. |
Člověk a práce | Dokreslení katalogů CK - prezentace. | Dokreslení katalogů CK - prezentace. | |
Člověk a svět |
ZE: ČR - povrch, vodstvo, průmysl.(automobilový, textilní, Škoda VW, suroviny u nás). DĚ: Vznik Rakouska-Uherska, školství a kultura, Národní divadlo PŘ: Mírný pod. pás |
Z: UČ str. 36 - 38, Seznamujeme se průmyslem ve městech ČR. DĚ : UČ. s.33- 35 PŘ: UČ.s.38 - 39 Mírný pod. pás- zjišťujeme info o pampách, prériích, jurtě. |
Ze: krátká pís. práce - Hlavní město ČR.( doplňování slov do vět z nabídky o Praze, Pražské památky. |
Matematika |
A: Rovnice Práce s daty, aritmetický průměr G: Objem a povrch |
A: Rovnice- opakování Práce s daty, aritmetický průměr uč. str. 48-49, PS str. 37 G: Tělesa- krychle, kvádr Pojmy- vrchol, hrana, stěna Objem a povrch krychle , kvádru uč. str. 40, PS str. 30-31 |
čtvrtek 27.2. - samostatná práce na známky- rovnice jednoduché : např. 3x + 2 = 17, rovnice se závorkou : např. 3.(x + 2) = 21 nebo 3.(x+5)=5x + 3 |
My ve světě | Historie ČR , vznik Rakousko- Uherska, vznik ČSSR, vznik ČR |
Práce s mapami. Ukázky map. Historie. |
|
Tělesná výchova |
St- pohybové hry, soutěže, týmová práce Pá- procházka |
Žák má kompletní cvičební úbor a aktivně ho využívá. | |
Výtvarná výchova | Dokončení dárků pro bud. prvňáky. | Práce s kartonem. |