Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jolly Phonics: hlásky sluchové rozlišování hlásek In my pencil case |
Francesca Key: new vocabulary: pencil case, rubber, glue, scissors, pen, pencil Marta Svobodová: slovní zásoba:Teddy, turtle, tenis, ink, igloo new vocabulary: pencil case, rubber, glue, scissors, pen, pencil |
Francesca Key: Marta Svobodová: Písničky k jednotlivým hláskám najdete na youtube: JOLLY PHONICS a dané písmeno. |
Český jazyk |
JV, KV, SV: Samohlásky A,E, I, O, U Hláska a písmeno M Rozvoj zrakového a sluchového vnímání. Psaní: uvolňovací cviky- kapky deště |
-povídej a vyprávěj o obrázku -kresli a čti písmeno M - urči pozici samohlásek ve slově -zapiš věty -sebehodnocení dětí/vyber nejkrásnější písmeno a zakroužkuj zeleně/ |
|
Člověk a svět |
Jehličnaté stromy. Poznáváme stromy a keře. Kořen, stonek, list a plod |
Pozorujeme, porovnáváme a přiřazujeme. -vybarvování plodů na obrázcích |
|
Matematika |
Početní operace odčítání skládáme na stejné části |
Poznáváme podlaží Krokokujeme Škrtnu nebo doplním |
|
Tělesná výchova |
Pohybové hry – přeběhy, přeskoky Házení a chytání míče. Nácvik horníku oblouku ve dvojicích. |
Protahovací a uvolňovací cvičení, pohybové hry. Míčové hry. Nácvik chytání a házení míče horním obloukem. |
Pokud počasí dovolí, budeme chodit jednou týdně na TV ven. Prosím, zkontrolujte, že děti mají dostatečně teplé oblečení na cvičení venku a vhodnou obuv. |
Workshop |
Koláž - skupinová práce. M: přiřazování kostiček k číslům, skákání panáka s hlasitým opakováním čísel |
Tvorba barevných koláží ve skupinkách. |
Děti budou na WRK potřebovat staré noviny a časopisy. V úterý 8. 10. 2019 jdeme s dětmi do KC 12 na představení "Jak šel pejsek do školy", které začíná v 10:30 hodin. |