Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování učiva 2. ročníku: It is a ..., It is not a...., They are ..., They are not..., She is six., He is in the living room., There are 10 cats. They are red. |
Numbers 1 - 20. Učebnice do str. 15 |
Ve čtvrtek individual reading, pamatujte na nošení knih. Děti si mohou hotové úkoly a knížky nechávat v šuplíku. |
Český jazyk |
JV: Opakování učiva 2. ročníku spodoba, řazení podle abecedy, y/i |
KV, SV: prezentace, práce ve skupině LV: čtení o Modřanské roklli |
Tento týden se nevaří, takže děti budou potřebovat oběd do krabiček nebo velkou svačinu. |
Člověk a svět |
Opakování: hodiny i digitální, měsíce, psaní adresy |
Zpracovávání informací o Modřanské rokli. | |
Matematika |
Opakování učiva: Pamětné sčítání a odčítání do 100. do 100. Porovnávání čísel a orientace na číselné ose. Řešení slovních úloh. |
Tabulka násobků, násobilkové obdélníky, | |
Tělesná výchova | Pondělí: Plavání. Vracíme se cca v půl jedné. Oběd v krabičkách po návratu. | Středa: cvičení v přírodě, běh terénem. | Děti budou mít ve skříňkách převlečení na tělocvik venku a vhodnou obuv. Děkuji. |
Výběrový seminář |
Marie Horčičková:
Výběr operky Z. Svěráka a J. Uhlíře Nadima El-Khalafawi: Young Artists |
Marie Horčičková:
Dechové cvičení, rozezpívání, úvod operky Nadima El-Khalafawi: We will look at the pop art of Romero Britto and create pictures in his style. |
Nadima El-Khalafawi:
If students have their own thick markers, it would be helpful for them to bring them to this session. |
Workshop v AJ |
VV: Class wishes book PV: Details of the book |
HV: This is the way we go to school |