Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Minulý čas u pravidelných sloves: climbed, looked, played, walked, pointed, opened etc. : Reading and Writing |
:
Slovní zásoba: chop, mend, pull push, first, then, next : SB pg 114 + 115 WB pg 109 |
:
Spelling list 11 dostanou děti v úterý |
Český jazyk |
JV: částice, citosloce určování slovních druhů a opakování mluvnických kategorií u podst. jmen a sloves opakování VS |
LV- Příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání. KV, SV: vyprávění |
Čtenářský deník 7. 6. str. 21 Sloupeček vyjm. slov na známky |
Člověk a svět | Kapitola zdraví | Rosteme a vyvíjíme se | Test: otázky z prac. sešitu str. 56 (kromě č. 14), vyberu jich 10. |
Matematika | Rodokmen (strýc, teta, synovec, neteř), vývojový diagram | G: rýsování úseček a kružnic | Desetiminutovka na písemné +, -, x, dělení se zbytkem, sčítání a odčítání (864 - 6, 540 + 90) |
Tělesná výchova | Atletika, běh v terénu. | Míčové hry. | Snažíme se chodit ven, v případě deště do tělocvičny. Děti bez cvičebního úboru a vhodné obuvi nemohu nechat v tělocvičně cvičit. |
Workshop v AJ | HV: rytmus, hra na tělo, nova celá, půlová, čtvrťová; pomlka |
VV: malba vodovými barvami PV: 3D akvária v kelímkách |
V úterý online beseda s pracovníkem Zoo o poslání zoologických zahrad. |