Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování učiva 3. ročníku |
like/likes do/does |
|
Český jazyk |
JV: opakování učiva 3. ročníku: spodoba znělosti, věta jednoduchá a souvětí, pádové otázky řady vyjmenovaných slov česká hymna - opakování |
LV: Próza ze života dětí |
pětiminutovka: napsat řadu vyjmenovaných slov po B, L |
Člověk a svět |
Předmět Čas je ve 4. a 5. ročníku rozdělen do tří predmětů: dějepis, zeměpis, přírodopis Na každý předmět je sešit a učebnice: Lidé a čas (oranžová), Člověk a jeho zdraví (žlutá) a Místo, kde žijeme (modrá). Více vysvětlím na třídní schůzce. |
Děj: časová osa a století dějepis bude vždy ve středu, dú pracovní list: popsat svůj život na časové ose (papír mají děti mít s sebou doma)Přír: Péče o zdraví, denní režim, zdravá výživa přírodopis bude každý čtvrtek |
Zem: Česká republika, orientace na mapězeměpis bude každý čtvrtek |
Matematika |
Opakování základních vztahů, rodokmen G: správné pomůcky k rýsování |
Postupně opakujeme řady násobků. Děti mají doma za úkol trénovat řady nahoru a dolů, příp. i v aj | Nosit rýsovací potřeby |
Tělesná výchova | Plavání v úterý | Atletika na školním hřišti, děti mají mít připravené sportovní oblečení a boty na ven i do tělocvičny (pro případ deště) | |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter World Nadima El-Khalafawi: NEK - Culture Club: India |
:
Students will watch bits from Harry Potter relating to spells (Expecto Patronum, etc) and then create their own spells, coming up with names, colors, and effects. Nadima El-Khalafawi: -mapping skills: fill in map of India and surrounding countries -look at how the Himalaya Mountains were formed |
|
Workshop v AJ |
HV: Healthy food song and rap VV: family tree |
PV: zpracování třídních pravidel | V pondělí budeme potřebovat malé fotky na rodinný strom. Pokud nemáte, děti členy rodiny nakreslí. |