Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | G: Did the horse live in the barn? - No, it didn´t. Did the cows live in the barn? Yes, they did. |
Grammar in converstion. Listening. Adjectives: ugly, huge, angry. |
Pondělní hodina bude zadána do GC. Ve čtvrtek poslech na známky. V úterý nastupujeme na prezenční výuku a jdeme plavat. Ráno testování. |
Český jazyk |
:
JV: stavba slova - opakování předpony roz- bez-, vz-, bě-, bje, vě, vje, zdvojené souhlásky : LV: Dílna čtení |
:
JV: uč. 19 - 21 KV, SV: projekt pro školku : LV: Prostředí příběhu Čtení a přemýšlení nad textem |
:
Čtení s porozuměním na známky. : Ve čtvrtek si doneste svou knížku. |
Člověk a svět |
Děj: opakování objev kovů, Keltové Zem: směrová růžice, čtení z mapy, vrstevnice |
Přír: kosterní soustava - opakování | |
Matematika | rovnice, šipkové grafy, násobilkové obdélníky, násobení a dělení | písemné násobení | Pětiminutovka na dělení se zbytkem |
Tělesná výchova | úterý - plavání | středa - opičí dráha/ atletika venku | cvičební úbor podle počasí |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter World - Protagonists Nadima El-Khalafawi: Culture Club: India |
:
We will be coming up with our protagonists for the book we will write in our last session of this term. Nadima El-Khalafawi: Students will learn about Bollywood. They will then learn some simple dance moves typical in films and videos and work together in groups to create their own dance. |