Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 9 čtení s porozuměním |
G: stupňování přídavných jmen short - shorter - shortest sad - sadder - saddest |
V pátek aprílový den, přijďte v bláznivém oblečení/účesu apod. |
Český jazyk |
:
JV: Vzory pán, hrad, muž : LV: Porovnáváme dva texty |
:
KV, SV: referáty kraje ČR středa 5. hodina Kuba, Ráďa, Tom, Alf, Sara, Kája zadání mají děti v mailu : LV: Porovnávání dvou různých druhů textu, čtení a práce s textem |
:
Pětiminutovka na koncovky rodu pán + střední + ženský |
Člověk a svět | Děj: Karel IV. |
Přír: živá příroda test na horniny a půdu |
Zem: opakování Ústeckého, Libereckého a Karlovarského kraje - testík |
Matematika | Převody jednotek hmotnosti, objemu, času a délky | Rýsování rovnoběžek | Pětiminutovka na početní operace nad 10 000. |
Tělesná výchova |
Út - tělocvik na ven St - do tělocvičny |
překážková dráha | |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter World- Sorting into Houses Nadima El-Khalafawi: Culture Club - Greece |
:
In our first lesson, we sort ourselves into the four houses of Hoggwarts, and then draw the cover of our folders, which will hold everything created during our VSM. Nadima El-Khalafawi: -Introduction to Ancient Greece -Watch a video and complete a fill in the blank activity -Start creating folders to store our work in |
|
Workshop v AJ |
PV, VV: příprava středověké slavnosti meče, katapulty |
HV: ukrajinská hymna |