Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Jana Zachová:
Unit 9 introduction Richard Jones: Unit 9 |
Jana Zachová:
LIstening comprehension Grammar: second conditional Richard Jones: Indefinite pronouns (SB p.89, WB p.63) |
Richard Jones:
Technology vocabulary quiz on Thursday |
Český jazyk | G: Číslovky - druhy číslovek, skloňování číslovek, všestranný jazykový rozbor L+S+K: Lyrika - sloka, verš, rým(práce s textem) | G: Číslovky - druhy číslovek, skloňování číslovek, všestranný jazykový rozbor L+S+K: Lyrika - sloka, verš, rým(práce s textem) | PDÚ: Hravá čeština str. 56/2a) - do sešitu |
Člověk a společnost | Řím - úvod | Probereme přírodní podmínky Říma a Etrusky formou pracovního listu a prezentace | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Lektion 1. 3 | Wir sind der "Globus", Konjugation der regel. Verben, pers. Angaben , Leseverstehen S. 38 | |
Fyzika | Magnetické vlastnosti látek | Opakování vlastností magnetů. Póly. | |
Hudební výchova | Balet | Skupinový referát: Prokofjev - Romeo a Julie. Poslech a rozbor skladeb. | Nezapomeňte včas poslat ukázku! |
Matematika | Trojúhelník | Těžnice a výšky v trojúhelníku | Úterní písemka: Střední příčky v trojúhelníku |
Přírodní vědy | Microorganisms | Creates a transient preparation of cyanobacteria or algae, observes the selected organism and documents the observation. | |
Přírodopis | Stopkovýtrusné houby | V tomto týdnu se zaměříme na stopkovýtrusné houby. Naučíme se poznávat ty nejzákladnější a vysvětlíme si, jak vypadají jejich těla. Dále si vysvětlíme, co je to mykorhiza. | |
Tělesná výchova |
Jakub Cupal:
tanec Ondřej Zadrobílek: Atletika |
Jakub Cupal:
1 Ondřej Zadrobílek: příprava na skok daleký odrazová cvičení plyometrická cvičení |
Jakub Cupal:
v tělocvičně, za doprovodu hudby |
Výtvarná výchova | - | - | |
Základy společenských věd | Conflict | Resolution styles | |
Zeměpis | vegetační pásy (biomy) | příklady flóry, fauny, krajin, zem. šířek |
2. hodinu test vše si řekneme předem, neboj:)) |