Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Richard Jones:
Reading and Writing Jana Zachová: Second conditional Reading comprehension activities |
Richard Jones:
Extra reading p.93 Writing p.91 Jana Zachová: . |
|
Český jazyk | G: Slovesa - mluvnické kategorie (osoba, číslo, způsob, čas) , podmiňovací způsob , všestranný jazykový rozbor L+S+K: Velikonoční prázdniny | G: Slovesa - mluvnické kategorie (osoba, číslo, způsob, čas) , podmiňovací způsob , všestranný jazykový rozbor L+S+K: Velikonoční prázdniny | X |
Člověk a společnost | Politické zřízení Říma | Výklad + PL | |
Fyzika | Magnetické vlastnosti látek | Magnetické pole. Pokusy. | Do hodiny si přineste víko od nějaké krabice či krabičky (ne železné), plastovou misku a jehlu. |
Hudební výchova | Poslech písní, rytmus | Skupinová prezentace o vybrané písni. Práce s rytmem. | |
Matematika | Trojúhelník | Trojúhelníková nerovnost. Konstrukce trojúhelníků. | V úterý budou psát písemku pouze ti, kterým nějaká chybí. |
Přírodní vědy | Microorganisms | creating a physical poster about the positives of bacteria + learning about blue green algae | |
Přírodopis | Houby | V tomto týdnu si nejprve napíšeme test z tématu Houby. Dále se budeme věnovat žahavcům. | Test - houby |
Tělesná výchova |
Ondřej Zadrobílek:
Atletika Jakub Cupal: lets dance |
Ondřej Zadrobílek:
skok daleký rozběh, odraz, letová fáze, dopad |
Ondřej Zadrobílek:
doběhneme na hřiště RAK nebo VOSA Jakub Cupal: pohybové skladby ve skupina v hale |
Výtvarná výchova | - | - | |
Základy společenských věd | Conflict | different resolution styles role plays | |
Zeměpis | Hydrosféra |
povrchová voda - jezera - přehrady - řeky - nádrže - rybníky... |
classroom - voda na pevnině |