Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 1 test, Unit 2 Animals Dana Kuchaříková: Revision of U1 Test U1 Introduction to U2 Veronique Beyls: Animals (animals in Britain) |
Kristýna Jakešová:
vocabulary: animals and young animals, present simple x present continuous, SB 20-21, WB 14-15 Dana Kuchaříková: Slovní zásoba U1 - celá k testu, U2-A Opakování učiva 1. lekce Test U1 Úvod do U2 Veronique Beyls: Animals (animals in Britain) |
Kristýna Jakešová:
4. 11. unit 1 test Dana Kuchaříková: Úterý - test U1 Veronique Beyls: Halloween dictation/spelling test 07.11 |
Český jazyk |
JV: Tvarosloví - podstatná jména - určování mluvnických kategorií - koncovky podstatných jmen - vlastní jména - podstatná jména konkrétní a abstraktní, hromadná, látková a pomnožná - test na slovní druhy |
KSV: - práce s textem - vyhledávání stylistických nedostatků |
LV: Poezie a próza lyrika a epika |
Člověk a společnost | Úvod do starověku, Mezopotámie |
práce s mapou, textem a obrázky výklad |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Dialoge, Länder |
Wo wohnst du? Woher kommst du? slovíčka: země, města - fonetické cvičení |
|
Fyzika |
Plyny-vlastnosti, Vzájemné silové působení |
Ukázky jevů,diskuse | Donést květ ze čtvrtky |
Matematika |
Převody jednotek-délky,obsahu,hmotnosti. Násobení des.čísel. |
Převody jednotek- procvičování.Operace násobení des.čísel, slovní úlohy. | |
My ve světě | Vrstevnické skupiny | typy vrstevnických skupin | |
Přírodopis | Rostlinná buňka | V tomto týdnu se zaměříme na rostlinnou buňku. Nakreslíme si ji do sešitu a popíšeme její stavbu. Dále ji také budeme pozorovat pod mikroskopem a dokumentovat pomocí laboratorního protokolu. | |
Tělesná výchova |
Ondřej Zadrobílek:
Gymnastika Jakub Cupal: gymnastika |
Ondřej Zadrobílek:
hrazda - vis, toč, vzpor, výmyk Jakub Cupal: 1 |
Jakub Cupal:
cvičíme v hale! |
Výtvarná výchova | Figurální tvorba | dokončení projektu | |
Zeměpis | Kartografie | jak vznikají mapy, dělení map, práce s atlasem |