Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 2, lesson 6,7 upevňování a procvičování slovní zásoby použití MY/YOUR ve větách |
https://elt.oup.com/student/happyhouse/level2/songsandchants_02/songsandchants_02_02/singalong_unit02song2?cc=cz&selLanguage=cs | |
Český jazyk |
slovo, slova nadřazená, podřazená antonyma a synonyma psaní v písance |
práce na plakátech - slovo nadřazené, podřazené práce s pracovním sešitem, písankou 1 |
|
Člověk a práce | sestavení stromu | dokončení práce z minulé hodiny | |
Člověk a svět |
podzim v přírodě - opakování stromů zeleninový den zelenina kořenová, listová, plodová |
práce na plakátu - stromy na podzim zeleninová sklizeň - zeleninový den |
|
Hudební výchova |
opakování písniček ze zpěvníku přidáme novou pohybovou píseň Ententýky poletíme do Afriky |
práce na zpěvníčku | |
Matematika |
sčítání a odčítání do 30 násobení 2 |
prostředí: pavučiny, autobus, děda lesoň, práce s tabulkami |
|
Tělesná výchova |
cvičení s míčky, švihadly cvičení na nářadí švédská bedna, lavička, žebřiny |
cvičení s míčky, švihadly cvičení na nářadí švédská bedna, lavička, žebřiny |
|
Výběrový seminář |
Monika Výborná:
Hodinka s češtinou - čtení: Čtení na pokračování - Neználkovy příhody. Ivana Nachlingerová: Hraní v rolích Barbora Králová: Tvůrčí psaní - popis věci. Jarmila Čížková: Matematika: logické úlohy - zápis informací orientace v prostředí hadů |
Monika Výborná:
Společné čtení na pokračování. Procvičujeme plynulost čtení a čtení se správnou intonací. Ivana Nachlingerová: Dramatizace pohádek ve skupinách Barbora Králová: Tvůrčí psaní - popis předloženého předmětu. Jarmila Čížková: zapisování důležitých informací k úlohám vymýšlení hadů , řešení hadů |
|
Výtvarná výchova | podzimní slunce | zapouštění barev - vodovky - tuš |