Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Unit 5B North and South and starting with Unit 5C Record breakers Ladislava Valečková: Comparative and superlative adjectives Unit 5C,D |
Kateryna Boldyrieva:
Comparing seasons, food etc: SB p.59, WB p.47 Quiz: SB p.60, WB p.48 Ladislava Valečková: SB p. 60-62 WB p. 48-50 |
Kateryna Boldyrieva:
Thursday's HT is in your WB on p.45, Ex.6b |
Člověk a společnost | Řím - úvod | Probereme přírodní podmínky Říma a Etrusky formou pracovního listu a prezentace | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.2: Opakování lekce | Společně zopakujeme hlavní témata lekce a připravíme se na test. |
Je potřeba už opravdu umět slovíčka z lekce 1.2. Test píšeme v týdnu od 7.4.2025. |
Fyzika | Fyzikální veličiny | hustota - výpočty, práce s tabulkami | |
Matematika |
Trojúhelník. Věta sss,sus,usu. |
Konstrukce trojúhelníku podle vět- sss,sus,usu | |
My ve světě | Vlohy, schopnosti, dovednosti | základní informace - skupinová práce | |
Přírodopis | Žahavci | V tomto týdnu si nejprve charakterizujeme skupinu žahavců celkově. Dále nás čeká skupinová práce na prohloubení znalostí jednotlivých skupin žahavců. | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Taneční sestava. Míčové hry. Jakub Cupal: tanec |
Zora Houdková:
Nácvik na taneční soutěž. Míčové hry. Jakub Cupal: 1 |
Jakub Cupal:
v tělocvičně, za doprovodu hudby |
Výtvarná výchova | Čarodějnice - plastická tvorba | Pomůcky: noviny | |
Zeměpis |
Nejvýznamnější přírodní lokality na světě - skupinové prezentace Afrika - přestavení |
Po odprezentování vašich prací začneme s Afrikou, kterou si nejdříve představíme |