Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
JP: Z It is a .... The boat is red. Reading, phonics, writing skills. Francesca Key: English |
:
SPELLING TEST nebude, doporučuji však trénovat probraná slovíčka z předchozích spelling testů, především jejich čtení. Dětem stále dělá problém číst slova se zvuky - u, ie, oa - nově máme i ee a or (např. tree, corn, seen, fork, bee, sheep…). Francesca Key: Practising sentence v. question IT IS/IS IT? Jungle animals - counting to 20 |
:
DŮLEŽITÉ: pokud došlo od začátku šk.roku ke změnám osobních údajů (adresa, telefonní číslo atd.), dejte mi prosím vědět emailem. |
Český jazyk | JV, KSV, PS. čtení, opis, přepis, správné používání jazyka, slovní zásoba. Péče o správnou výslovnost. Orientace v testu. Vyhledávání informací. |
Začneme Písanku 2.díl, pravděpodobně stihneme písmenka: c, č, C, Č V uč.pravděpodobně kapitoly Plazi, Hmyz |
Doma trénovat hlasité čtení - platí pro všechny. V deníčcích děti mohou psát již perem. |
Člověk a svět |
Jarní květiny |
||
Matematika | Orientace v čase, v kalendáři. Práce s tabulkou. Stavby krychlí, zápis plánu stavby. Porovnávání čísel, sčítání a odčítání do 20. | Kapitoly "Všímáme si podmínek", "Počítáme do 20". | Ke dni 22.3. máme hotovo do str. 31, kromě staveb z krychlí. |
Tělesná výchova |
V pondělí za vhodného počasí - hřiště - prosím mít už úbor na venkovní aktivity. Štafetové hry, běh, přeskoky, výskok po odrazu na švédskou bednu. |
||
Workshop |
M - počty s kostkami, kalendář HV - zpěv VV - projekt - zvířátko - výroba z papíru ČaP - práce s papírem |