Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Jolly Phonics: opakování probraných slovíček a zvuků Psaní vět, velké písmeno na začátku věty, tečka. Francesca Key: English |
:
SPELLING TEST 17.4.: wind, zigzag, zebra, swim, buzz, web, twig, wet, zip Francesca Key: working with 'IT IS' sentences - capital letter/full stop |
|
Český jazyk |
:
JV, SV, KV: čtení s porozuměním, texty s jarní tématikou, práce s lidovým textem, přednes básně, diktát, přepis, opis PS: psaní dle písanky |
:
Na příští týden umět přednést báseň Kalendář - děti mají u sebe, vědí o tom. Písanka: písmenka I, J Dokončení kapitoly "U nás dětí" v učebnici. |
:
V ÚTERÝ 16.4. jdeme do knihovny - děti s sebou knihu ke vrácení + průkazku (kdo má u sebe), půjčí si novou nebo prodlouží |
Člověk a svět |
Kalendář: procvičování Den a noc |
||
Matematika | Matematizace reálné situace, sčítací trojúhelníky, úloha, která má více řešení, sčítání a odčítání přes 10 v oboru do 20, slovní úlohy, hadi, pojem "podlaží" | Dokončení kapitoly "Vracíme se k úlohám", kap. "Určujeme pořadí" | |
Tělesná výchova | V pondělí v TV jdeme ven - na hřiště - přinést hodný úbor nebo rovnou přijít na první hodinu oblečení do tělocviku. | Skok z místa, krátký běh, překážky v terénu. | |
Workshop |
VV, ČaP - výroba velikonočního přání, práce s papírem, textilem, kartonem HV - zpěv M - matematizace reálné situace, číslice |