Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování učiva 2. ročníku: It is a ..., It is not a...., They are ..., They are not..., She is six., He is in the living room., There are 10 cats. They are red. |
Numbers 1 - 20. Učebnice do str. 15 |
Z informací od suplujícího : děti dodělaly čj PS do str. 7., M do str. 7 , ne všichni mají hotovo, slovní úlohy z učebnice str. 6-7, četly v čítance a z prvouky probraly slušné chování. |
Český jazyk |
JV: Opakování učiva 2. ročníku spodoba, řazení podle abecedy, y/i KV, SV: práce ve skupině LV: hlasité společné čtení |
- | |
Člověk a svět | Cesta do školy- Opakování dopravních značek, práce s pracovním sešitem a učebnicí. | - | |
Matematika |
Opakování učiva: Pamětné sčítání a odčítání do 100. do 100. Porovnávání čísel a orientace na číselné ose. Řešení slovních úloh. |
- | |
Tělesná výchova |
Pondělí: Plavání. Cvičení v přírodě, běh terénem. |
- | |
Výběrový seminář |
Marie Horčičková:
Výběr operky Z. Svěráka a J. Uhlíře Nadima El-Khalafawi: Young Artists |
Marie Horčičková:
Dechové cvičení, rozezpívání, úvod operky Nadima El-Khalafawi: We will look at the pop art of Romero Britto and create pictures in his style. |
Nadima El-Khalafawi:
If students have their own thick markers, it would be helpful for them to bring them to this session. |
Workshop v AJ |
VV: Class wishes book PV: Details of the book HV: This is the way we go to school |
- |