Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Unit 1: He´s washing the car... Is he...ing? (carry, clean, climb, steps, ladder, read, wash, help, pick, brush, catch, cook, boxes, lunch), Reading comprehension : Reading : A week with Grandma and Grandpa Reading for specific information Days of the week and further practise is+Ving receptively and productively. |
:
PS - str. 4 + 5 +6 Uč. str. 26 - 29 V pátek 16.10. spelling test na známky: playing, carrying, watching, cooking, eating, going, washing, drawing, ladder, steps : Reading : A week with Grandma and Grandpa Reading for specific information Days of the week and further practise is+Ving receptively and productively. |
|
Český jazyk |
JV: skupiny s “ě” vyjmenovaná slova po B LV: Poslech literárního textu - pověst. Praktické čtení- orientace v textu. KSV: vypravování, osnova přímá řeč. Volba vhodných vyjadřovacích prostředků. Synonyma. |
ČJ uč.: str. 36/25, str. 37/diktát Kapitola Nádražní - uč. str. 38 - 41 Diktáty Prosím, aby si děti přinesly do školy knížku Babička drsňačka (už ji společně čteme). Výhledově - ve středu 21.10. bude prezentace přečtených knih ( děti si vedou čtenářský deník - buď z loňska nebo si vedou svůj vlastní). Deníček (zážitky z víkendu apod.) už není povinný a po dětech ho nebudu vyžadovat. |
Ráda bych z třídního fondu koupila pro každého procvičovací sešitek na vyjm.slova (vyšlo by to max. do 50 Kč/žák). Pokud by někdo s úhradou z tř. fondu nesouhlasil, prosím napište mi email. Děkuji. |
Člověk a svět |
Náš domov - region, obec, vlast Město, ve kterém žiji - Praha ČR, Evropa |
Uč.str. 13,14 PS str.16 + 17 (+ str. 13 bude jako DÚ) |
poslech hymny |
Matematika |
A: Písemné sčítání, stovková tabulka, sčítání a odčítání v oboru do 1 000 Násobení a dělení Indické násobení Obsahy, obvody, části Krychlová tělesa G: úsečka, přímka, rýsování jednoduchých útvarů (přímky, úsečky, měření délek) |
Násobení a dělení - zaměříme se na 6, 7, 8 Indické násobení - plánovala jsem min.týden, ale potřebujeme ještě pořádně procvičit násobení (děti stále chybují). Doporučuji si s dětmi říkat řady násobků. V PS budeme pracovat na str. 14 + 15 (+ mimo to procvičovat násobení a dělení, písemné sčítání, indické násobení - uprostřed PS je k ind.násobení příloha na kopírování - můžete klidně i doma využít) |
Prosím, aby děti měly vybavený penál - každý den řešíme, že někdo nemá lepidlo, pero nebo tužku. Některé děti píší zeleným perem - prosím, aby měly modré. Tužka musí být ořezaná. |
Tělesná výchova |
Míčové hry, přihrávky. PLAVÁNÍ DO DOVOLÁNÍ NEBUDE - nemáme zajištěnou tělocvičnu - budeme chodit ven (i za deště na procházky), děti o tom vědí, prosím, ať mají v příp. chladného nebo deštivého počasí vhodné oblečení a obuv, příp. deštník nebo pláštěnku |
- | |
Výběrový seminář |
Marie Horčičková:
Hry v přírodě Nadima El-Khalafawi: Young Artists Jana Šenkyříková: Malý čtenář: Pipi Dlouhá punčocha |
Marie Horčičková:
Nemůžeme zpívat, tak budeme řádit venku! Nadima El-Khalafawi: Warm and Cool colour landscape with oil pastels and water colours. Jana Šenkyříková: Malý čtenář: Práce s kapitolou Pipi jde do školy |
Marie Horčičková:
Teple se oblékněte :-). |
Workshop v AJ |
ČaP: Sběr podzimních plodin. Vytváření jednoduchých výrobků z různých materiálů VV: Experimentování s barevnými odstíny. Teplé a studené barvy. Hry s barvou a barevnou skvrnou HV: Hra na tělo Hudebně poslechové činnosti Poslech hymny |
VV - práce s kaštany - vyrábění zvířátek, dle počasí ve čtvrtek - výtvarná práce s barevnými listy ze stromů /nebo malba pomocí vodových barev - teplé a studené barvy |