Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
:
Listening and Grammar in conversation : Unit 10 Reading, writing, listening and grammar - him,her, it-Can you hear me/them/us? Doesn´t like/Do not have / vocabulary - sea creatures |
:
SB pg 109 WB pg 95 : WB p.96 + 98+99, SB p.109 + WB p. 95 |
:
V pátek 14.5. - Workbook p.92+93, Unit 9 grammar test |
Český jazyk |
JV: předložky, číslovky, přídavná jména KSV: diktát, vyprávění. Popis činnosti. LV: příběhy s dětským hrdinou, zážitkové čtení, naslouchání |
Uč - dokončení kapitoly Brambory,PS - kap. Rostlinná | K pátku 14.5. dokončeno: Uč.str 128 text + s.130/24,25-předložky, v PS s.22/3+23/4 |
Člověk a svět | Ohrožené druhy rostlin a zvířat, chráníme přírodu | Uč.str.62+63 |
Ps str.56+57 K pátku 14.5. hotovo: v PS str.54+55(osmisměrka), Uč. str.61 |
Matematika |
G: Kružnice a kruh. Rýsování a měření. Tvary a tělesa - trojúhelník, čtyřúhelník, čtverec, koule, válec A: Biland, písemné násobené, písemné sčítání, , stovková tabulka |
K pátku 14.5. - hotovo - S.28/1,4 - 2 a 4 pro rychlíky | |
Tělesná výchova | Běh v terénu, běh na krátkou trať, míčové hry | - | |
Workshop v AJ | VV - malba vodovými barvami a temperami, teplé a studené barvy ČaP - lepení stříhání. HV - rytmus | Painting+ Bugs |