Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 1 - a recount of past events (was, were, weren´t, wasn´t) What´s the time now? |
Unit 1 - str. 22+23 | |
Český jazyk |
:
Poezie Čtení s porozuměním Čtyřlístek : JV: opakování vyjm.slov, určování podst.jmen a sloves ve větách, nauka o slově, spodoba znělosti, psaní I/Y po souhláskách LV: čtení a naslouchání KSV: psaní dopisu |
:
Čtení básně Týden, porozumění textu, čtyřlístek : PS str. 5-8 |
:
Děti mají mít SEŠITY + vybavený PENÁL (!) Mnoho dětí nemá nůžky, lepidlo.. Prosím zkontrolovat. Doporučuji pořídit UKOLNICEK, NEBO DIÁŘ |
Člověk a svět |
ČaS: rozdělený na 3 části: Pondělí - Zeměpis - učebnice Místo, kde žijeme (modrá) Středa: Dějepis - učebnice Lidé a čas - oranžová Čtvrtek: Přírodopis - učebnice Člověk a jeho zdraví - žlutá |
Zeměpis - mapy Dějepis - lidé a čas Přírodopis - denní režim, pyramida výživy |
|
Matematika |
A: numerace a početní operace do 1000, řady násobků, spoje dělení G: rovinné útvary, rýsování a měření |
M - PS - s.7-10 | |
Tělesná výchova | míčové hry | dle počasí půjdeme ven | |
Výběrový seminář |
:
Creative Writing: Harry Potter World Nadima El-Khalafawi: NEK - Culture Club: India |
:
Students will watch bits from Harry Potter relating to spells (Expecto Patronum, etc) and then create their own spells, coming up with names, colors, and effects. Nadima El-Khalafawi: -mapping skills: fill in map of India and surrounding countries -look at how the Himalaya Mountains were formed |
|
Workshop v AJ |
ČaP: zásady bezpečnosti práce, příprava a úklid prac.místa VV: základní návyky při práci s barvou HV: rytmické složky hudby |
Family Tree Rhythm songs |
Na ÚTERÝ přinést fotky členů rodiny - malý formát (např. jako velikost průkazové fotky). Pokud není možnost, tak budou děti kreslit. |