Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 10 Directions Should/shouldn´t |
Lead in article - How to find a way. Making maps and practicing telling directions. |
|
Český jazyk |
JV: Zájmena, číslovky. KV/SV: Dopis historické osobě. LIT: Historická četba. |
JV: Dokončení pravopisu osobních zájmen. Druhy číslovek. KV/SV: Psaní dopisu historické osobě. LIT: Historická četba. |
|
Člověk a svět |
PŘ: Oběhová a dýchací soustava. ZE: Evropa. DĚ: Komunistický převrat, 50. léta |
PŘ: Dodělávání maket soustav. Vzájemná výuka. ZE: Španělsko - prezentace, španělský den. DĚ: Převrat 1948. 50. léta. Pětiminutovka na 2.sv.válku. |
|
Matematika |
Rovnice. Úhly. |
Soustavy rovnic o dvou neznámých. Slovní úlohy řešení s pomocí rovnic. Měření úhlů úhloměrem. |
|
Tělesná výchova | Atletika. Hry. | V případě hezkého počasí půjdeme ven. | |
Výběrový seminář |
Kenneth Arnold:
skills practice Francesca Key: Project Jana Zachová: Dokončení příběhů Prezentace |
Kenneth Arnold:
skills practice Francesca Key: KEY: designing a superhero project Jana Zachová: . |