Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Daniel Noah:
Units 1 and 2 + Project Christine Mary McConnell: Projects (news reports / films), conversation, music lyrics, Present Perfect, spelling test |
Daniel Noah:
Unit 1 Reading, writing and speaking - Project on Reporting the news Christine Mary McConnell: Projects (news reports / films), conversation, music lyrics, Present Perfect, spelling test |
|
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M: Obecné výklady o jazyce Ludmila Šťástková: LV-lidová slovesnost S-jednoduché formuláře |
Petra Kohoutová:
M: Rozvrstvení národního jazyka, jazykověda a její složky Ludmila Šťástková: LV-říkadla, lidové písně, hádanky, vznik pranostik -hledáme přísloví v příběhu S-podací lístek, poštovní poukázka -vracíme zboží |
Ludmila Šťástková:
Připravujte se na prezentaci přečtené knihy. Nezapomínejte na zápis do čtenářského sešitu. |
Člověk a společnost | Vývoj pravěkého člověka a hospodářství | Žáci budou rekapitulovat, co se již naučili a budou získávat nové informace o lidstvu. | |
Člověk a svět práce | Konstruování, Stavebnice | Stavebnice - Návrh vlastní stavebnice, konstrukce, design | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 0 - Wochentage, Zahlen | Procvičujeme dny v týdnu a čísla. Tvoříme otázky a ptáme se spolužáků. Opakujeme naučená slovíčka. | V pátek píšeme malý test na slovíčka (pozdravy, dny v týdnu, čísla). |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | sloveso SER, národnosti, kniha 16-17, PS 8-10 | práce ve dvojicích, práce v PS | |
Fyzika | Vzájemné působení těles, síla. | Výklad, zápis, práce se siloměrem. | |
Matematika | Desetinná čísla | Desetinná čísla - úvod. Znázornění na číselné ose. Porovnávání a zaokrouhlování desetinných čísel. | V pondělí píšeme test - slovní úlohy, jednoduché konstrukce (úsečka, kružnice, kolmice, rovnoběžka). |
Přírodní vědy | Atoms and Molecules Continued | What are molecules and how do atoms combine to make them? | |
Přírodopis | Vztahy mezi organismy | Již umíme vysvětlit základní pojmy jako například predace, parazitizmus, symbióza, producent... Nyní se přesuneme k jejich praktickému významu. Budeme konkrétně sestavovat potravní řetězce a kreslit potravní pyramidu. | |
Tělesná výchova | Atletika - skok daleký |
technika -kročná, závěs náběh předodrazová fáze odraz letová fáze dopad |
|
Výtvarná výchova | Škola a volný čas | soutěž o vítězný obrázek na obálku brožury, Kolorovaná perokresba | |
Základy společenských věd | Who am I? | Kdo jsem - osobnostní a povahové rysy - slovní zásoba, diskuze. | Zadání hodnocené samostatné práce - termín odevzdání 13.10 |
Zeměpis | Sluneční soustava a planeta Země | Žák zrekapituluje znalosti o vzniku vesmíru a prozkoumá sluneční soustavu s planetou Zemí |