Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Daniel Noah:
Units 1 and 2 Christine Mary McConnell: Project classes - School Xmas play, film scripts + scenes, Present Perfect with For, Since and How Long? |
Daniel Noah:
Finishing off the units and preparing for unit test Christine Mary McConnell: Project classes - School Xmas play, film scripts + scenes, Present Perfect with For, Since and How Long? |
|
Český jazyk |
Ludmila Šťástková:
S-nejpoužívanější komunikační žánry LV-příběh a bajka Petra Kohoutová: M: Obecné výklady o jazyce |
Ludmila Šťástková:
S-přihláška, dotazník- LV- akrostich - minipříběh ve jménu Petra Kohoutová: M: Jazykověda a její složky |
|
Člověk a společnost | Doba Bronzová a pravěk v Českých zemích | Žák získá informace o době bronzový a zaměří se na chronologický vývoj v Čechách. | |
Člověk a svět práce | Konstruování, Stavebnice | Stavebnice - Návrh vlastní stavebnice, konstrukce, design | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 0 - Farben | Tento týden se zaměříme na poslech a správnou výslovnost. Pracovat budeme s poslechy v učebnici a s pracovními listy, na kterých si zopakujeme čísla a barvy. | Dobrovolné zkoušení z čísel. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | roční období,měsíce , číslovky | procvičování ve skupině, krátké dialogy | |
Fyzika |
Žaneta Kovářová:
1. písemná práce. Síla v běžném životě. Žaneta Kovářová: Gravitační síla |
Žaneta Kovářová:
Samostatná / společná / skupinová práce. Žaneta Kovářová: Teorie, příklady ze života |
|
Matematika | Násobení desetinných čísel | Opakování - sčítání a odčítání desetinných čísel, násobení desetinných čísel deseti, stem a tisícem. Násobení desetinného čísla přirozeným číslem. Násobení desetinných čísel mezi sebou. | Pondělní písemka nebude. Práci z páteční a pondělní hodiny nahrávejte do Google classroom do pondělního večera. |
Přírodopis | Buňka | V tomto týdnu zjistíme, jaké jsou rozdíly mezi bakteriální, živočišnou a rostlinnou buňkou. Budeme si je kreslit do sešitu a následně pracovat se srovnávací tabulkou. Využijeme také mikroskop a přesvědčíme se, že všechny organismy jsou opravdu z buněk tvořeny. | |
Výtvarná výchova | Umění pravěku | Linie barva tvar (dokončení práce z minulé hodiny) | |
Základy společenských věd | Personal qualities | Osobnostní a povahové vlastnosti ve vztahu k určitým profesím - diskuze | |
Zeměpis | Zkoumání vesmíru | Žák si zopakuje poznatky o měsíci a zjistí, jak člověk postupoval v objevování Vesmíru |