Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Christine Mary McConnell:
Christmas play script practice, Unit 3 - future form, will/be going to, writing and sending of postcards to NI, reading and listening activities Daniel Noah: Christmas play + English |
Christine Mary McConnell:
Christmas play script practice, Unit 3 - future form, will/be going to, writing and sending of postcards to NI, reading and listening activities Daniel Noah: Unit 3 w/ Christine Unit 4 w/ Daniel |
|
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M. Podstatná jména Ludmila Šťástková: Komunikace a sloh-e-mail a dopis LV-pověsti |
Petra Kohoutová:
M: Druhy podstatných jmen Ludmila Šťástková: S-práce ve skupině píšeme dopis a e-mail LV-A. Jirásek, M.V. Kratochvíl |
Ludmila Šťástková:
Na příští hodinu č.j. sloh si přineste vánoční pohlednici. |
Člověk a společnost | Dodělání Mezopotámie | Dodělání prezentací a následné opakování poznatků o Mezopotámii. | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Einheit 1 - Ich heiße ..., Ich wohne in... | Procvičujeme tvoření otázek a zaměříme se na reálie německy mluvících zemí. Časujeme slovesa. | |
Fyzika | Hustota látky | Teorie, výpočet, slovní úlohy z praxe | |
Matematika | Jednoduché rovnice | Výpočet neznámé ze vzorce. Kombinace rovnic a desetinných čísel ve slovních úlohách. | Pondělní písemka - desetinná čísla - shrnutí |
Přírodní vědy | Distance. What is distance and how do we measure it? |
. What is distance and how do we measure it? Need a rule for leason |
|
Přírodopis | Viry a bakterie | V tomto týdnu si ukážeme princip přenosu virových i bakteriálních nemocí. Dále si vysvětlíme, jaký je význam obou těchto skupin organismů pro člověka. Čeká nás práce s pracovním listem. | |
Tělesná výchova | Gymnastika, hry | 1 | Obleceni a obuv do haly, chlapci 8D ve ctvrtek zatim stale sportujeme na hristi. |
Výtvarná výchova | Vánoce | - Vánoční ozdoby | Pomůcky: Karton, nůžky, lepidlo, pletací příze (silnější provázek přírodní, bílé, červené či zelené barvy) |
Základy společenských věd | Temperament | Souhrn silných a slabých stránek temperamentu, vlastní reflexe - WHO AM I? | |
Zeměpis | Procvičování orientace na planetě Zemi a zeměpisné sítě | Tvořená vnitřní mentální mapy a procvičování znalostí na planetě Zemi - buzola atd. |