Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kenneth Arnold:
Unit 5 grammar quiz, beginning unit 6 Jana Zachová: Unit 6 |
Kenneth Arnold:
Unit 5 grammar quiz, beginning unit 6 Jana Zachová: Introduction Vocabulary |
Kenneth Arnold:
Unit 5 grammar quiz on Monday (phrasal verbs, so/such) Jana Zachová: Mon 24th - grammar test (phrasal verbs U5 + so/such) |
Český jazyk |
Skladba Středočeská literatura |
Procvičování základní skladební dvojice, druhy přísudků, rozvíjející větné členy Legendy ve středověku - práce s textem |
Po 24.2. - diktát (shoda přísudku s podmětem) |
Člověk a práce | pozdní středověk | video, PL | |
Člověk a svět práce | Mikroskopování |
V tomto týdnu zjistíte, jaký je princip fungování mikroskopu, a kde se v mikroskopii nachází moderní věda. - 1. video: https://youtu.be/J15B8ce_BBo?si=WtbSf9JPWU7rsFo7 - 2. video: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10441294653-hyde-park-civilizace/222411058090903/ |
|
Další cizí jazyk - Německý jazyk | Tematické pracovní listy | Tento týden se budete věnovat tematickým pracovním listům vhodným k námi probranému učivu. | Práci v hodině budeme následně společně kontrolovat a případně hodnotit. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | Juegos, deportes | juegos de grupo | |
Fyzika | Otáčivé účinky síly | Moment síly, změna jeho velikosti v praktických situacích | |
Matematika | Procenta | Procvičování výpočtu přes 1% proc. části, počtu % a základu ve slovních úlohách. | |
Přírodní vědy | Pressure |
Pascals law to explain : Hydrostolic and gas pressure |
|
Přírodopis | PLAZI | Žáci nám představí svého plaza a s ním i charakteristiku dané skupiny. | |
Tělesná výchova | JUST DANCE | 1 | Děvčata zůstáváme v hale nebo v učebně s projektorem. Sportovní oblečení zůstává! |
Výtvarná výchova | Kresba podle reality | - Váza | |
Základy společenských věd | Genderové stereotypy | Genderové stereotypy v naší společnosti a kultuře - rozbor plakátů a videoukázek | 27.2 - prověrka - klíčové pojmy předsudky a stereotypy |
Zeměpis | JZ Asie | práce s informacemi, PL, video |