Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Dana Kuchaříková:
Past simple of regular and irregular verbs : storytelling, unit 2 culture - animals, reading, vocabulary and listening |
Dana Kuchaříková:
Slovní zásoba U3-A,B Minulý čas pravidelných a nepravidelných sloves : storytelling, unit 2 culture - animals, reading, vocabulary and listening |
Dana Kuchaříková:
Uzavření klasifikace |
Český jazyk |
Přídavná jména, zájmena Bajka |
Přídavná jména, zájmena Bajka |
Uzavření klasifikace |
Člověk a společnost | Starověký Egypt | dělení Egypta, kultura |
úterý: badatelský pokus (donést pomůcky) pátek: tvorba prezentace na zadaného faraona |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L1.1: Opakování a test | První hodinu v týdnu dokončíme opakování doposud probrané látky a druhou hodinu si napíšeme test. | Ve středu test. Komu chybí známka z Ein, zwei, Papagei, Antonsrap nebo Morgenrhytmus, může si ji doplnit. Vše na GC. |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | TEST - ČASOVÁNÍ SLOVES V PONDĚLÍ, PS - 17,18, školní aktivity, krátké fráze | samostatná práce , práce ve skupině | |
Fyzika | Fyzikální veličiny | Hmotnost | Každý doma vyfotí na telefon pomůcku, kterou používáte pro vážení. |
Matematika | Dělitelnost |
Procvičování užití znaků dělitelnosti 2,3,4,5,6,8,10. Prvočísla a čísla složená Rozklad čísla na součin prvočísel |
Přes víkend naučit zpaměti znaky dělitelnosti 2,3,4,5,6,8,10 |
My ve světě | Schopnosti, dovednosti, vlohy | základní informace, rozdíly mezi jednotlivými pojmy | |
Přírodopis | Houby | V tomto týdnu budeme pokračovat s charakteristikou skupiny hub. Zapíšeme si nejdůležitější informace do sešitu a vysvětlíme si, jaký je význam hub v přírodě i pro člověka. Následně je budeme pozorovat pod mikroskopem. | Test - Řasy |
Tělesná výchova | Šplh |
dívky šplh na tyči chlapci na laně |
|
Výtvarná výchova | Trojrozměrná práce |
- op art - krychle |
Pomůcky: - pravítko - tužka - nůžky - různé síly černých fixů |
Zeměpis | Vnější přírodní činitelé |
a) Působení vody b) Působení větru c) Působení teploty d) Působení rostlin e) Působení činnosti člověka |