Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Unit 4 Ladislava Valečková: Adjectives - extension Progress check, revision Unit 4 |
Kateryna Boldyrieva:
Verb + -ing or infinitive. There's someone/something + -ing can see/hear someone/something + -ing Ladislava Valečková: WB - p. 39 Worksheet |
Kateryna Boldyrieva:
Friday's HT - WB: p.35, Ex.6 |
Český jazyk |
Petra Kohoutová:
M: Skladba Eva Cupalová: LV: Národní obrození, realismus Božena Němcová, Babička |
Petra Kohoutová:
M: Stavba věty jednoduché Eva Cupalová: LV: Prezentace podle zadaných kriterií v GC |
Eva Cupalová:
LV: Odevzdáváme čtenářské deníky za leden a únor, kdo ještě tak neučinil Čtvrtek 12.3. bude suplovaná hodina, připravujeme se pečlivě na prezentace. |
Chemie | Chemické reakce | Stechiometrie | |
Člověk a společnost | Novověk | Národní obrození | |
Člověk a svět práce | Motivační dopis | tvorba motivačního dopisu | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L3: Mein Tag - Einleitung | Úvod do nové lekce, cíle, slovní zásoba. Příprava programu a aktivit na Kulturfest. | |
Další cizí jazyk - Španělský jazyk | La ropa, vocabulario, preparación del festival | trabajo de grupo | |
Fyzika | Slovní úlohy na výpočet energie. |
Dbát na zápis, znalost vzorců, výpočet. Rozeznat, zda se jedná o energii polohovou nebo pohybovou. |
Písemná práce bude až další týden. |
Matematika |
Slovní úlohy řešené pomocí rovnice. Důraz na zápis, sestavení rovnice, výpočet. |
V pondělí 10.3. písemná práce na rovnice - pouze lineární, tedy rovnice, ve kterých NENÍ zlomek. | |
My ve světě | Média | netolismus, nomofobie | |
Přírodopis | Cévní soustava |
V tomto týdnu se nejprve zaměříme na onemocnění cévní soustavy. Následně zrealizujeme laboratorní práci o krevních skupinách. Na konci týdne si napíšeme opakovací test. |
Test - cévní soustava |
Výtvarná výchova | Perspektiva | tvorba přírodního prostředí pomocí perspektivy | |
Zeměpis | Evropská unie | Historie EU | dopisování testu, prezentace, kdo ještě nebyl |