Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
Passive voice Caring for the environment Ladislava Valečková: First conditional Future time clauses Christine Mary McConnell: unit 5d phrases - nervous, legs like jelly etc, test, articulate, reading + listening with videos |
Tomáš Stehno:
Souhrnné opakování trpného rodu ve všech časech - pracovní list Slovní zásoba - životní prostředí - učebnice str 61, pracovní sešit str 48-49 Nepravidelná slovesa - 2.část Ladislava Valečková: SB - p. 67-71 WB - p. 54-57 Christine Mary McConnell: unit 5d phrases - nervous, legs like jelly etc, test, articulate, reading + listening with videos |
Tomáš Stehno:
247.5 - nepravidelná slovesa - 2. část 30.5 - prověrka - trpný rod ve všech časech |
Český jazyk |
Obohacování slovní zásoby - opakování Zvláštnosti větné stavby Přísloví a rčení Česká moderna - Lv |
Práce s textem, vlastní materiály | |
Chemie | Hydroxidy | V tomto týdnu si připomeneme, jak se poznávají a pojmenovávají hydroxidy. Následně budeme pracovat s pracovním listem. | |
Člověk a společnost | Dějiny významných států mimo Evropu - Amerika | .. | |
Člověk a svět práce | Povolání | vybraná povolání - představení spolužákům | |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L4: Nico erzählt | Sloveso "können" a jeho použití v praxi | |
Matematika | Konstrukční úlohy - trojúhelníky | Použije množiny bodů dané vlastnosti a Thaletovu kružnici v konstrukčních úlohách. | Prosím rýsovací potřeby |
Přírodopis | Nervová soustava | V tomto týdnu si nejprve zapíšeme ty nejdůležitější informace o nervové soustavě do sešitu. Dále budeme pracovat s papírovým modelem koncového mozku. Nakonec si vše zopakujeme pomocí šifrovaných otázek. | |
Tělesná výchova |
Zora Houdková:
Atletika. Jakub Cupal: atletika - dalka, koule / bulina, 10x50-100m |
Zora Houdková:
Běhy, míčové hry. Jakub Cupal: 5 |
Jakub Cupal:
cvičíme na hřišti a VE SPORTOVNÍM, civil netoleruji! |
Zeměpis | Česká republika | Průmysl, kraje ČR | 27. 5. - odevzdání prezentace Kraje ČR |