Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Tomáš Stehno:
First conditional Future time clauses Ladislava Valečková: Nepřítomnost pedagoga Christine Mary McConnell: Practice with-- https://quizlet.com/696336339/project-4-unit-6d-flash-cards/ SB p75 ex 4a + 6 SB p76 ex 1 + 2 |
Tomáš Stehno:
Podmínkové věty prvního typu - reálné - procvičování - učebnice str 69, pracovní sešit str 54-55, pracovní list Budoucí věty časové - učebnice str 70-71, pracovní sešit str 56-57 Ladislava Valečková: . Christine Mary McConnell: Practice with-- https://quizlet.com/696336339/project-4-unit-6d-flash-cards/ SB p75 ex 4a + 6 SB p76 ex 1 + 2 |
|
Chemie |
Kyseliny Neutralizace |
V tomto týdnu si nejprve zopakujeme názvosloví kyselin a napíšeme si test pouze na jedničky. V následující hodině půjdeme do chemické laboratoře. Vysvětlíme si princip neutralizace, který poté oveříme pokusem. |
|
Člověk a společnost | 1. světová válka |
- příčiny a záminka - atentát na František Ferdinand d'Este |
V PÁ 14.6. test z tématu kolonializmus USA a válka Severu proti Jihu, emancipace žen. |
Člověk a svět práce |
Veronika Šmídová:
Vysněná škola Kristýna Cibulková: Kaligrafie - zvíře/ ovoce/ zelenina |
Veronika Šmídová:
tvorba prezentace vysněné školy Kristýna Cibulková: Dokončování práce z minulé hodiny - výběr nejlepšího návrhu a jeho zpracování na papír A4 (zvětšit na velikost formátu a vhodně umístit do středu papíru) |
Kristýna Cibulková:
pomůcky: fixy |
Další cizí jazyk - Německý jazyk | L8: Schulwesen in DACH | Uzavřeme téma, co se může a nemůže ve škole. Seznámíme se se šk. systémem v něm. mluvících zemích. | |
Matematika | Prezentace lapbooku, závěrečné opakování, uzavření známek. | Prezentace před tabulí. | |
Přírodopis |
Hormonální soustava Smyslová soustava |
V tomto týdnu si nejprve zopakujeme vše důležité o hormonální soustavě. Dále si napíšeme opakovací test. Následně se zaměříme na smyslovou soustavu. |
Test - hormonální soustava |
Zeměpis | Česká republika | kraje ČR |