Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 3 Test; At the shop: Fruit, food; Dialogue at the shop |
Souhrnný test ověřující osvojení látky 3. lekce; Osvojování názvů ovoce a dalších jídel; Poslech, čtení a osvojování rozhovoru v obchodě, osvojování důležitých frází při nakupování; Uč. str. 24 - 25; PS str. 29 - 31 |
Termín odevzdání domácího projektu - dopis Gregovi 2 (o oblíbené hračce - robotovi): pátek 23. 11.; Děti se připraví na prezentaci svojí hračky z recyklovatelných materiálů (viz PS str. 25) |
Český jazyk |
Vyjmenovaná slova po B. Význam slova - slova souznačná, protikladná, jednoznačná a mnohoznačná. Významové vztahy - nadřazenost, podřazenost, souřadnost, příbuznost. |
Práce s pracovními sešity, CA, skupinová práce. | |
Člověk a práce |
Sestavování jednoduchých modelů podle slovního návodu. |
Práce s materiálem. | |
Člověk a svět |
Krajina, mapa, hranice Orientace v krajině |
Práce s mapou, učebnice, pracovní sešit. CA | |
Hudební výchova | Nácvik vánočních písní. | Zpěv a rytmizace. | |
Matematika |
Písemné sčítání a odčítání Porovnávání čísel Indické násobení Čtvercová mříž Kresba jedním tahem, rýsování jednoduchých útvarů |
CA. Pracovní sešit, didaktické pomůcky, hry... | |
Tělesná výchova | kotoul vpřed, vzad | Gymnastika- průpravná cvičení. | |
Výtvarná výchova | Podzimní les - dokončení práce. | Barva, koláž, linie. |