Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Have you got a ...? - Yes, I have./No, I haven´t.; Numebrs 11 - 20; Road safety; Letter to penfriend 4 |
Opakování otázek a krátkých odpovědí s "have got"; Opakování čísel 11 - 20 (čtení, poslech); Mluvení, čtení a poslech o pravidlech bezpečnosti na silnici; Čtení dalšího dopisu od Grega o tom, co rád(a) dělám v parku a s jakými hračkami si tam hraji a nácvik odpovědi na tento dopis; Uč. str. 36 - 37; PS str. 45 - 46 |
Žáci, kteří chyběli, příp. nemají si za domácí úkol přes jarní prázdniny: zopakují čísla 11 - 20; udělají v PS str. 44/2 |
Český jazyk |
Vyjmenovaná slova po P. Mluvnické kategorie u podstatných jmen. |
Skupinová práce, pracovní sešit, apod. | |
Člověk a práce | Práce se stavebnicí. | Práce podle jednoduchého návodu. | |
Člověk a svět | Neživá příroda - živly. | video, projekt | |
Matematika |
Písemné sčítání a odčítání Zaokrouhlování čísel zakončení číslicí 5 Propedeutika dvojkové soustavy - Biland Slovní úlohy |
pracovní sešit, učebnice... | |
Tělesná výchova | překážková dráha, plavání | Středa 20. 1. - plavání. | |
Výtvarná výchova | Role umění v životě, zobrazování předmětů, postav, lidských výtvorů. | Vodové barvy. |