Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Unit 8, Lesson 1, 2 WB activities HWs |
Checking HWs Speaking, writing |
|
Český jazyk |
Opakování mluvnických kategorií u sloves(osoba,číslo,čas) Základní skladební dvojice Opak.slovních druhů(příd.jména,číslovky,předložky,spojky) LV - bajka a pohádka(autorské pohádky) pranostiky,přísloví,hádanky Hodnocení čtvrtletních testů Kdo ještě nebyl zkoušen z básničky od Jiřího Žáčka (Kytka masožravá nebo Cvrček)viz.nalepený prac.list ve školním sešitě,měl by se nechat vyvolat |
Vyhledávání,určování a třídění daných slovních druhů v textu (rozřazování) Objasnění pojmu základní skladební dvojice (práce s textem) LV - Vysvětlení rozdílů mezi bajkou a pohádkou Seznámení s pohádkami různých autorů (např.Pohádky Boženy Němcové) SV - Tvorba vlastní pohádky (i s ilustrací) |
INFORMACE PRO RODIČE DĚTÍ BUDOUCÍCH 3. a 4. TŘÍD Z důvodu kapacity ŠD a přípravy personálního obsazení zjišťujeme zájem o ŠD pro školní rok 2019/2020.V případě,že rodiče mají zájem o docházku jejich dítěte do ŠD,vyplní ,,Zápisní lístek ŠD"a do 13.5. odevzdají vychovatelce na tř.schůzkách(většina již odevzdala).Na základě této přihlášky bude vystavena složenka na období září-prosinec na částku 800 kč.Splatnost složenky do 31.5.2019. Děti,které nebudou docházet do ŠD po vyučování,převádí vyučující na oběd,z kterého děti samy odcházejí.Mezi dopoledním a odpoledním vyučováním vykonává vyučující nad dětmi dohled. |
Člověk a práce | Poznávání rostlin,jejich semen a plodů |
Pěstitelské práce,jak probíhají jarní práce na zahradě Vysejeme si semínka různých druhů užitkových rostlin Budeme o ně pečovat a pozorovat,jak rostou |
Přines si vymytý kelímek od jogurtu (někteří si již donesli),semínka nějaké užitkové rostlinky (zelenina,bylinky - podle vlastního výběru) |
Člověk a svět |
Rostliny - opakování učiva,rostliny kvetoucí a nekvetoucí,společné znaky,stavba těla,rostliny léčivé a jedovaté,dřeviny a byliny Živočichové-uvedení do tematu,společné znaky,stavba těla |
Rozlišování kvetoucích a nekvetoucích rostlin,uvádění společných znaků,poznávání a určování léčivých i jedovatých rostlin (podle obrázků i v přírodě) - budeme na tuto kapitolu navazovat i na ŠvP Pojmenování částí těla rostlin Rozlišení a určení společných znaků člověka a ostatních živočichů |
Plánovaná vycházka po okolí školy na pátek 17.5. (závisí na počasí, ještě si s dětmi upřesníme v týdnu) |
Matematika | Kružnice,opakování slovních úloh |
Manipulace s kružítkem,rýsování kružnic. Sestavování vlastních slovních úloh. |
Prosíme,aby děti měly na čtvrtek a pátek připravené rýsovací potřeby (funkční kružítko,ořezané tužky,trojúhelník s ryskou) |
Tělesná výchova |
V pondělí 13.5. - Olympijský víceboj Ve středu - plavání |
Sportování na hřišti,poměřování sil v různých sportovních disciplínách |
S sebou si vezmi sportovní oblečení na ven (podle počasí),svačinu,pití,penál,čip na oběd (kdo nemá ve škole) 13.5. - Třídní schůzky ( v 18 hod.) Rádi bychom po dohodě s rodiči vybrali 400 Kč na výlety na ŠvP. Předem děkujeme všem rodičům za spolupráci. |
Výtvarná výchova | Obrázkové kvarteto rostlin | Vlastní tvorba obrázkového kvarteta rostlin - práce ve skupinách |
Kdo má doma kapesní atlas rostlin,může si přinést,bude se vám lépe pracovat. Ořezané pastelky,fixy |